top of page

Tjenester og kurs

Vi tilbyr et bredt spekter av tjenester og kurs for å hjelpe deg og din bedrift med å øke salget og oppnå suksess.

Booking av kundemøter

Våre bookingkurs er den raskeste veien til økt lønnsomhet for din bedrift. Kurset leveres med en unik garanti som sikrer deg som kunde lønnsomhet. Dialogkompetanse garanterer nye lønnsomme kundemøter på to dager. Under kurset vil kursdeltakere lære viktige teknikker for å lykkes med kundedialog på telefon.

Personlig målsetting og riktige holdninger er avgjørende for å lykkes i arbeidet med salg og med ulike kunder. Vi fokuserer derfor på dette temaet, både i form av kurs og individuell coaching.

Den digitale delen av bookingkurset inkluderer teori, eksempler og en kunnskapstest. Hvis din bedrift ikke har kapasitet til å booke møter kan vi tilby profesjonelle møte-bookere for å bistå dine selgere.

Online Academy

Alle våre kurs er skreddersøm og blir gjennomført i ditt arbeidsmiljø inkludert oppfølging og coaching av hver enkelt kursdeltager. Kursene er tilgjengelig på EdTech-plattformen, Online Academy. Vårt Learning Management System (LMS) tilpasses bedriftens HR-strategi og IT-systemer. Kurs for organisasjoner i Norden er tilpasset de ulike språkene, norsk, svensk, dansk og engelsk. Kursdeltakere velger selv om de ønsker å gjennomføre kursene på Iphone, Ipad eller PC. Kursene kan gjennomføres når som helst, og hvor som helst.

Våre kurs leveres permanent som en fullstendig Online Academy, skreddersydd med teori, caseløsing, videoer, webinar og quiz. Vår unike kursmetode sikrer stor fleksibilitet for læring både for ulike personer og ulike team over hele Norden. Online Academy er på samme tid en database for ulike metoder som fungerer i salg. Online Academy kan brukes som et onboarding-program, men er også et verktøy for å skape en komplett salgsskole.

Skreddersydd kurs

Vi tilbyr skreddersydde kurs som er tilpasset dine behov og mål. Dialogkompetanse vil samarbeide tett med deg og dine team, for sammen å tilpasse kurset best mulig. Vi gir deg kompetansen og verktøyet du trenger for øke salget. Regelmessig «microlearning» og webinarer tilbys som en del av «pakken». «Hei-og-adjø-kurs» fungerer ikke for alle i det lange løp. Derfor tilbyr vi månedlig «microkurs» til alle, uten tillegg i prisen. På få minutter hver måned får kursdeltakerne muligheten til å løfte sin kompetanse på kundedialog og salg. Vi jobber for at våre kurs skal gi sterke resultater over tid for våre kunder og kursdeltakere.

Dialogen med kunder er den raskeste veien til sterkere kunderelasjoner og større inntjening. Vår erfaring er at denne kunnskapen øker motivasjonen for salg blant ansatte. La oss gjøre jobben sammen!

Salgs coaching

Alle kursdeltakere får individuell coaching og veiledning. Vi har 25 års salgserfaring fra ulike bransjer, der salgscoaching har vært et viktig fokusområde de siste 11 årene. Kunnskap om dialog-teknikker er basis for utvikling. For å utvikle ferdigheter må vi trene. Riktig coaching, teamwork, engasjement og humor er viktig for at det blir resultater av nettopp dette.

Kundeinnsikt

Ved å gjennomføre kundeundersøkelser vil du kunne oppdage hvor det er rom for forbedringer, og i tillegg få verdifulle tilbakemeldinger fra kundene dine. Dermed kan du tilpasse produktene og tjenestene dine for å bedre kunne møte kundenes behov. Dette vil igjen bidra til å øke sannsynligheten for salgssuksess. Det er viktig å forstå dine kunders behov, og gjennom våre kundeundersøkelser vil du kunne oppnå nettopp dette. Vi gjennomfører kundeundersøkelser etter avtale for å sikre at du får den nødvendige informasjonen du trenger for å lykkes i salg.

bottom of page